#NosaltresSumem: nova campanya de l’IVAJ

#NosaltresSumem, la nova campanya de l’IVAJ és disenya baix la metodologia Design Thinking.

A l’Institut Valencià de la Joventut acabem de presentar la campanya amb l’etiqueta #NosaltresSumem, un vídeo que visibilitza la realitat i el comportament que ha tingut la gent jove durant la pandèmia.

Aquesta acció s’ha dissenyat amb els paràmetres del projecte europeu d’ERYICA DesYIgn. Disseny innovador de la informació juvenil i de la seua difusió que proporciona informació i orientació d’alta qualitat que ajuda els persones joves a prendre decisions.

En concret, en el plantejament de l’acció ha participat un grup de joves actius de l’Espai Jove de Silla que ha sabut analitzar i debatre des de diferents punts de vista la situació i el comportament del col·lectiu durant els últims mesos per a crear una campanya amb la qual se sentiren representats.

Per a això, s’ha partit de la metodologia Design Thinking que és basa en quatre fases: anàlisi de la realitat, disseny dels objectius a transmetre, creació de la campanya i, finalment, valoració final de l’acció.

El resultat és una campanya dinàmica i positiva que visibilitza com s’ha comportat el col·lectiu jove durant la crisi sanitària.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s